Realizované projekty
& vylepšováky
Vytvorili sme niekoľko online aplikácií a vylepšení
vďaka ktorým majú slovenský spotrebitelia jednoduchší život
Projekty realizované Spotrebiteľským Centrom
Pomôcka na odstúpenie od zmluvy
PREBIEHAJÚCI PROJEKT
Vytvorte a odošlite oznámenie o odstúpení od zmluvy on-line pod našou hlavičkou
Vrámci realizácie jednotlivých projektov vytvárame on-line aplikácie a web stránky, ktoré bezplatne uľahčujú spotrebiteľom každodenný život.
Na realizáciu projektov môžete prispieť aj Vy.
Magazín Spotrebiteľ
PRIPRAVUJEME
Intenzívne pracujeme na spustení tohto projektu. Ak sa chcete podieľať na jeho realizácii kontaktujte nás
Spotrebiteľská Poradňa
PREBIEHAJÚCI PROJEKT
Bezplatné právne, neziskové finančné a energetické poradenstvo spotrebiteľom
ZmluvnéPodmienky.sk
PREBIEHAJÚCI PROJEKT
Skontrolujeme súlad podmienok spotrebiteľskej zmluvy so zákonmi a rozhodnutiami súdov
Spokojný-Spotrebiteľ.sk
PREBIEHAJÚCI PROJEKT
Odhaľujeme internetové podvody, falošné obchody a odporúčame tie spoľahlivé
Popisy realizovaných projektov
Spotrebiteľská Poradňa
Cieľom projektu Spotrebiteľská Poradňa je poskytnúť spotrebiteľovi v zrozumiteľnej forme komplexne a rýchlo bezplatné právne, neziskové finančné a energetické poradenstvo za účelom ochrany práv spotrebiteľa a jeho ekonomických záujmov.
Merateľnými ukazovateľmi projektu Spotrebiteľská Poradňa je v období od 01.01.2019 do 31.12.2019 vybaviť celkom 1 250 otázok spotrebiteľov a vyriešiť 125 mimosúdnych konaní.
Spotrebiteľom poskytujeme bezplatné poradenstvo on-line prostredníctvom webovej stránky spotrebiteskaporadna.sk, telefonicky na telefónnom čísle 0696 850 850 a osobne v 5 kontakných kanceláriach.
Projekt financujeme z vlastných finančných zdrojov, poskytnutej dotácie Ministerstvom hospodárstva SR v sume 15.000 EUR, z podielu zaplatenej dane z príjmov (2%) a príspevkov občanov, ktorí využívajú naše služby. Prevádzku webovej stránky spotrebitelskaporadna.sk podporil Websupport sponzorovaným The Hostingom.
Prejsť na stránku projektu On-line štatistiky realizácie projektu a výkazySpotrebiteľská Poradňa
Cieľom projektu Spotrebiteľská Poradňa je poskytnúť spotrebiteľovi v zrozumiteľnej forme komplexne a rýchlo bezplatné právne, neziskové finančné a energetické poradenstvo za účelom ochrany práv spotrebiteľa a jeho ekonomických záujmov.
Merateľnými ukazovateľmi projektu Spotrebiteľská Poradňa je v období od 01.01.2019 do 31.12.2019 vybaviť celkom 1 250 otázok spotrebiteľov a vyriešiť 125 mimosúdnych konaní.
Spotrebiteľom poskytujeme bezplatné poradenstvo on-line prostredníctvom webovej stránky spotrebiteskaporadna.sk, telefonicky na telefónnom čísle 0696 850 850 a osobne v 5 kontakných kanceláriach.
Projekt financujeme z vlastných finančných zdrojov, poskytnutej dotácie Ministerstvom hospodárstva SR v sume 15.000 EUR, z podielu zaplatenej dane z príjmov (2%) a príspevkov občanov, ktorí využívajú naše služby. Prevádzku webovej stránky spotrebitelskaporadna.sk podporil Websupport sponzorovaným The Hostingom.
Prejsť na stránku projektu On-line štatistiky realizácie projektu a výkazyZmluvnéPodmienky.sk
Realizovať projekt s názvom ZmluvnéPodmienky.sk sme začali na jeseň 2013. Cieľom projektu bolo vytvorenie sofistikovaného a najmä automatického informačného systému na monitoring zmluvných podmienok elektronických obchodov, cestovných kancelárií a ďalších podnikateľských subjektov kde spotrebitelia najčastejšie hlásili problémy.
V júni 2015 bol do ostrej prevádzky spustený monitoring zmluvných podmienok elektronických obchodov. V priebehu pol roka bolo skontrolovaných viac ako 6 000 e-shopov prevádzkovaných firmami so sídlom na území Slovenskej republiky alebo s národnou doménou .sk. Dôležitým výstupom monitoringu bolo najmä to, že až 75% všetkých monitorovaných elektronických obchodov nemalo splnené povinnosti vyplývajúce z nového zákona už rok platného zákona. Aktuálne podmienkam zákona nevyhovuje iba niečo málo viac ako 32 % elektronických obchodov.
V júni 2016 sme začali monitorovať zmluvy o finančných službách, ktoré sú uzavierané so spotrebiteľmi. Výsledkom monitoringu sú nielen odporúčacie stanoviská spotrebiteľom a rady ako sa môžu brániť ale taktiež aj individuálne žaloby na ochranu práv spotrebiteľov a žaloby o abstraktnej kontrole spotrebiteľských zmlúv.
Prejsť na stránku projektuZmluvnéPodmienky.sk
Realizovať projekt s názvom ZmluvnéPodmienky.sk sme začali na jeseň 2013. Cieľom projektu bolo vytvorenie sofistikovaného a najmä automatického informačného systému na monitoring zmluvných podmienok elektronických obchodov, cestovných kancelárií a ďalších podnikateľských subjektov kde spotrebitelia najčastejšie hlásili problémy.
V júni 2015 bol do ostrej prevádzky spustený monitoring zmluvných podmienok elektronických obchodov. V priebehu pol roka bolo skontrolovaných viac ako 6 000 e-shopov prevádzkovaných firmami so sídlom na území Slovenskej republiky alebo s národnou doménou .sk. Dôležitým výstupom monitoringu bolo najmä to, že až 75% všetkých monitorovaných elektronických obchodov nemalo splnené povinnosti vyplývajúce z nového zákona už rok platného zákona. Aktuálne podmienkam zákona nevyhovuje iba niečo málo viac ako 32 % elektronických obchodov.
V júni 2016 sme začali monitorovať zmluvy o finančných službách, ktoré sú uzavierané so spotrebiteľmi. Výsledkom monitoringu sú nielen odporúčacie stanoviská spotrebiteľom a rady ako sa môžu brániť ale taktiež aj individuálne žaloby na ochranu práv spotrebiteľov a žaloby o abstraktnej kontrole spotrebiteľských zmlúv.
Prejsť na stránku projektu