Príbeh neziskovej organizácie
Spotrebiteľské Centrum
Nie sme ani najlepší, ani najväčší.
Lepších však nenájdete.
Hájime záujmy & chránime práva spotrebiteľov
Myšlienke vzniku profesnej spotrebiteľskej organizácie predchádzala osobná skúsenosť s problematickou vymožiteľnosťou základných spotrebiteľských práv.
Od roku 2012 sa tak dennodenne usilujeme o zlepšenie právneho postavenia, vymožiteľnosť práva a právo-finančnú gramotnosť slovenských spotrebiteľov nielen v legislatívnej teórii ale najmä v praxi.
Otvárame nepopulárne témy a mnohokrát sa púšťame aj do zdanlivo neriešiteľných spotrebiteľských sporov.
Budujeme dlhodobé partnerstvá vďaka tomu sa môžeme pochváliť:
72%
Úspešnosť
Reálneho vymoženia peňazí po ukončenom súdnom konaní
65%
Rýchlosť
Vyriešenia sporu mimosúdne do 3 mesiacov od prijatia
95%
Efektivita
Problémy spotrebiteľov odkomunikovávame na diaľku, elektronicky.