Spotrebitelia, ktorých Spotrebiteľské Centrum zastupovalo v súdnych sporoch (podali žiadosť v období od 01.01.2015 do 31.08.2017) voči životnej poisťovni Rapid life budú musieť doručiť nové splnomocnenia k zastupovaniu. Dôvodom je tá skutočnosť, že pôvodné splnomocnenia neboli určené pre zastupovanie v konkurznom konaní ale na zastupovanie v súdnych sporoch. V zásade sa nejedná o chybu ako takú keďže rozsah splnomocnení je možné aplikovať aj na konkurzné konanie . Napriek tomu, že zmena splnomocnení pre Spotrebiteľské Centrum predstavuje viac práce chceme mať 100%-tnú istotu vo všetkých našich krokoch.
Postupujte podľa pokynov uvedených v emailovej správe s predmetom „Vykonajte aktualizáciu údajov“. Súčasťou tohto emailu je hypertextový odkaz k administrácii Vášho podania.
Strana I. Typ žiadosti
1. Zmeňte výber položky z „Potrebujem zastupovanie v súdnom spore“ na „Potrebujem zastupovanie v spore so životnou poisťovňou Rapid life“ označením poľa a kliknite pokračovať.
Strana II. Prihlásenie pohľadávky
2. Vyberte koľko zmlúv na svoje rodné číslo máte uzatvorených a vyplňte ďalej príslušné polia čísla poistnej zmluvy, dátum vzniku a ukončenia zmluvy.
3. Suma nároku, ktorý budeme uplatňovať v konkurznom konaní by mala ostať nezmenená – teda pôvodná ako bolo pri podaní žiadosti o zastupovanie.
4. Ak, nebola vaša poistná zmluva vyplatená po dožití vyberte položku „Nastala poistná udalosť dožitie – poistné nebolo vyplatené“
5. Konkurz doposiaľ nebol vyhlásený, vyberte položku „NIE“ a číslo konkurzného konania ostáva prázdne.
6. Popis obsahuje pôvodnú informáciu alebo jej aktualizáciu, ktorú ste nám poskytli pri podávaní žiadosti o zastupovanie.
7. S podmienkami o zastupovanie súhlasiť musíte. Náš záväzok, že sa váš poplatok nebude navyšovať trvá, preto od Vás nebudeme vyžadovať ani jeho úhradu. Pole by malo byť zaškrtnuté, keďže ste už raz s našimi podmienkami súhlasili.
Strana III. Informácie o predajcovi
8. Správne informácie sú:
Rapid life životná poisťovňa, a.s.
IČO: 31690904
Ulica: Garbiarska 2
PSČ: 04071
Obec: Košice
Email: info@rapidlife.sk
9. Ak boli vo vašej žiadosti uvedené správne konktaktné informácie predajcu prosíme vás nemeňte ich. V opačnom prípade ich je potrebné aktualizovať.
Strana IV. Informácie o spotrebiteľovi
10. V prípade, že došlo k zmenám vo vašich kontaktných inforáciach prosím vás o ich aktualizáciu.
11. V časti „Čo chcete vykonať na konci formulára“ vyberte možnosť „Akualizovať podanie“
Strana V. Prihlásenie
12. Vyberte svoje oprávnenie: „Aktualizácia údajov spotrebiteľa„.
13. V prípade ak je pole „Zadajte identifikačné číslo podnetu, ktorý idete administrovať“ prázdne prosíme zadajte číslo svojho podania začínajúce na 30
Strana VI. Vytvoriť nové splnomocnenie
14. Zaškrtnite pole pre vygenerovanie nového splnomocnenia a následne kliknite na odoslať.
Na vašu emailovú adresu Vám zašleme nové splnomocnenie, na ktorom je potrebné overiť váš podpis a zaslať ho poštou na adresu: Spotrebiteľské Centrum, Andyho Warhola 33, 068 01 Medzilaborce