Týka sa zmena podmienok UPC aj vás? Bráňte sa!

Jednostranná zmena obchodných podmienok o poskytovaní verejných služieb zo strany UPC je neakceptovateľná. Uzatvorené zmluvy sú bez zmluvnej viazanosti, a teda na dobu neurčitú.

Spotrebitelske_centrum_UPC

Viazanosť si spoločnosť UPC zabezpečovala prostredníctvom špeciálnych kampaní. Spotrebitelia tak mohli získať výhodnejší internet alebo celý balík balík služieb na dohodnuté obdobie zvyčajne na 24 mesiacov. V prípade porušenia záväzku vyplývajúceho z podmienok kampane bol spotrebiteľ povinný UPC zaplatiť zmluvnú pokutu 100,00 EUR.

Zmenou obchodných podmienok dochádza k zvýšeniu cien a zmene zmluvnej viazaností. Tá spotrebiteľov poškodí a podľa nášho názoru neexistuje objektívny dôvod k takejto zmene.

Týkajú sa tieto zmeny aj Vás? Bráňte sa!

Spotrebiteľské Centrum n.o. pripravuje právne kroky k zamedzeniu účinnosti obchodných podmienok spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA, sr.o., avšak bez priamo dotknutých klientov podniknúť tieto kroky nebude možné.

Preto vyzývame občanov, ktorí sa cítia byť konaním UPC dotknutí, aby sa pridali jednoduchým vyplnením bezplatného formulára na webe www.zmluvnepodmienky.sk. Je potrebné vybrať Zmluvu o poskytovaní verejných služieb a následne vyplniť základné infromácie o uzatvorenej zmluve a podmienkach kampane.

Aj takto vydarene môže dopadnúť článok v dnešnom vydaní @hospodarske_noviny , ak pred jeho publikovaním nežiadame autorizáciu

Príspevok, ktorý zdieľa Spotrebiteľské Centrum n.o. (@spotrebitelskecentrum),

Kliknutím na reklamu nás podporíte!

Na konci každého článku nájdete reklamu, na ktorú prosíme kliknite po prečítaní článku. Podporíte nás približne jedným centom.

Ďakujeme!