Prvý podnet voči spoločnosti Fan Travel s.r.o. Spotrebiteľskému Centru doručila spotrebiteľka v novembri 2015, ktorá po úspešnom odstúpení od zmluvy sa nemohla domôcť svojich peňazí. V […]
Prvý podnet voči spoločnosti Fan Travel s.r.o. Spotrebiteľskému Centru doručila spotrebiteľka v novembri 2015, ktorá po úspešnom odstúpení od zmluvy sa nemohla domôcť svojich peňazí. V mimosúdnom konaním bola spoločnosť vyzvaná k úhrade peňažnej sumy, čo však nevykonala. Následne sme voči obchodnej spoločnosti podali žalobu o vydanie bezdôvodného obohatenia a zdržanie sa praktík, ktorými spoločnosť poškodzovala právom chránené spotrebiteľské a ekonomické záujmy.
Ako získať svoje peniaze späť?
Cestovná kancelária v čase vyhlásenia úpadku (december 2015) mala platne uzatvorené zákonné poistenie voči insolventnosti. Spotrebitelia, ktorí uhradili spoločnosti kúpnu cenu zájazdu ju môžu požadovať vrátiť u poisťovne s ktorou mala CK uzatvorené poistenie.
Brániť sa cez súd
Spotrebiteľské Centrum ponúka spotrebiteľom, ktorím odmietne poisťovňa vyplatiť poistné plnenie, alebo majú iné komplikácie pri vymáhaní svojej pohľadávky možnosť bezplatného právneho poradenstva a zastupovania v prípadnom súdnom konaní. Organizácia sa zameriava na kolektívne zastupovanie spotrebiteľov pri mimosúdnych riešeniach spotrebiteľských sporov ako aj ich zastupovaním pred súdmi.
V prípade ak si žiadate využiť naše bezplatné služby neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom našej elektronickej podateľne na webových stránkach www.s-c.sk/podatelna