Spotrebiteľské Centrum vyzýva klientov, ktorých zastupuje v konkurznom konaní životnej poisťovne Rapid life, aby si najneskôr do 20.06.2020 aktivovali zriadené účty eSpotrebiteľ.
Účet eSpotrebiteľ je bezplatný autentifikátor pomocou ktorého môže spotrebiteľ využívať služby Spotrebiteľského Centra a zároveň získať informácie o stave a priebehu riešenia sporu.
Aktivácia účtu je dôležitá z viacerých dôvodov. Prvým je, že sa dostanete vždy k informáciám a dokumentom ktoré súvisia s vašim sporom v ktorom vás Spotrebiteľské Centrum zastupuje. Prostredníctvom účtu eSpotrebiteľ si úživateľ môže aktualizovať svoje kontaktné informácie či v budúcnosti pristupovať k obsahu ktorý nebude verejnosti prístupný.
Cez účet eSpotrebiteľ bude prebiehať aj komunikácia vrámci veriteľskej schôdze.
Povinná aktivácia účtu eSpotrebiteľ sa týka osôb, ktoré pri podávaní žiadosti o zastupovanie uviedli kontaktnú emailovú adresu. Spotrebitelia, ktorí emailovú adresu nemajú môžu požiadať o aktiváciu telefonicky na čísle 0696 850 850.
Na emailovú adresu, ktorú evidujeme v pôvodnom informačnom systéme vám bude doručená emailová správa s predmetom: „Aktivujte svoj eSpotrebiteľ účet“. Tá obsahuje pokyny k aktivácii účtu i špeciálny jednorázový token. Pri aktivácii si zvolíte prihlasovacie heslo prostredníctvom ktorého sa budete môcť prihlasovať do účtu eSpotrebiteľ.
V prvom rade skontrolujte či na vaše rodné číslo bol zriadený účet eSpotrebiteľ. Overiť si zriadenie účtu môžte kliknutím na tento odkaz. V prípade, že na vaše rodné číslo bol účet zriadený a aj napriek tomu, dochádza ku chybe pri aktívacií účtu zavolajte nám na číslo 0696850850.